Usein kysytyt kysymykset

 

1. Kenelle myytte vaatteita ja asusteita?

Myymme t-paitoja, huppareita ja kasseja yrityksille joiden toimintana tai merkittävänä osana toimintaa on vaatteiden myynti. Meillä ei ole kuluttajakauppaa. Harjoitamme ainoastaan B2B (business-to-business) -kauppaa.

2. Mitä tuotteet maksavat? Miksi en näe hintoja?

Meillä on erikseen hinnastot tekstiilipainoille, nettikauppiaille, brändääjille ja jälleenmyyjille. Soita reippaasti 040 960 7191 tai laita meiliä belik(at)belik.fi Rekisteröidy tukkuasiakkaaksi tästä.

3. Haluan tukkuasiakkaaksi ja tukkuhinnaston. Mitkä ovat ehdot?

Päätoimintasi tai merkittävänä osana liiketoimintaasi on t-paitojen, huppareitten tai kassien myynti kuluttajille tai yrityksille. Katso Toimitusehdot-sivu.

4. Mikä on minimitilaus?

Minimimäärää ei ole. Voit tilata sampleja jos haluat. Samplet ovat kuitenkin näytteitä varsinaisia tilauksia varten. Varsinaiset tilaukset ovat tukkukaupassa keskimäärin: T-paidat 10 kpl tai enemmän per koko, samoin kassit. Hupparitilaukset ovat keskimäärin 5 kpl tai enemmän per koko. Tämä ei ole sääntö, mutta toivottavasti ymmärrät mitä tarkoittaa tukkukauppa.

5. Kuinka teen tilauksen?

Otamme tilaukset vastaan vain meilitse. Vältämme tällä tavoin mahdolliset virheet. Toki palvelemme mielellään puhelimitse ja annamme tietoa varastosaldoista. Voit kysyä mitä vaan t-paidoista, huppareista ja kasseista. Lähetä lista tuotteista sisältäen tuotenumeron, värin, koon ja kappalemäärän. Käytä samoja värinimiä kuin tuoteluettelossa. Jos jotain jää epäselväksi, niin otamme yhteyttä. Otamme myös yhteyttä, jos tuote on loppu varastosta. Saat tilausvahvistuksen, kun olemme kirjanneet tilauksesi. .

6. Tuleeko jälkitoimituksesta rahti- ja laskutuskuluja?

Tuotteet toimitetaan varastosaatavuuden mukaisesti. Asiakkaan pyynnöstä toimitettavat "jälkitoimitukset" käsitellään yksittäisinä ennakkotilauksina rahti- ja toimituskuluineen. Eli toimitamme vain varastosaatavuuden mukaisesti tai ennakkotilauksina.

7. Haluan nähdä tuotteen ensin. Miten pääsen hypistelemään niitä?

Voit tilata näytteitä edullisesti hinnastossa olevalla yksittäishinnalla. Saat näytteet 1-2 päivässä max kolme tuotetta. Veloitamme UPS Express -lähetyksen sekä laskutuskulun yht. 19,- + alv.

8. Onko teillä Suomessa varasto? Mistä tuotteet tulevat?

Kaikki tilaukset (myös näytteet) tulevat kustannustehokkasti suoraan päävarastoista, Berliinistä tai Bedfordista.

9. Mikä on toimitusaika?

Varastotuotteiden toimitusaika on 5-7 päivää. Näytetilauksien (max 3 tuotetta) toimitusaika on 1-2 päivää.

10. Millä kuljetustavoilla toimitatte?

Kaikki toimitukset toimitetaan UPS-kuljetuksina. Standard tai UPS Express Saver -toimituksina.

11. Mitä rahti maksaa?

UPS Standard -rahti + laskutusveloitus on aina yht 19,- + alv riippumatta tilausmäärästä.

12. Voinko palauttaa tilaamani tuotteet?

Jos haluat palauttaa tuotteita, niin palautus Euroopan päävarastoon tapahtuu omalla kustannuksella seitsemän päivän kuluessa. Takaisinhyllytyksestä veloitamme 20% myyntihinnasta. Jos lähetyksessä on virhe, niin ilmoita seitsemän päivän kuluessa virhetoimituksesta. Emme ota vastaan sen jälkeen tehtyjä reklamaatioita. Ota ensin meihin yhteyttä ennen kuin palautat tuotteet.